Pages

The Most Popular Traffic Exchange

Thursday, January 17, 2013

Selamat berkunjung ke teknik Trafficwave

Selamat datang saya ucapkan kepada rakan pengunjung yang berkunjung ke blog ini. Untuk pengetahuan rakan-rakan semua, blog ini saya wujudkan khas untuk penerangan mengenai autoresponder trafficwave.net. Sebelum ini, saya banyak memperkatakan mengenai trafficwave di blog utama saya iaitu kitblogmas.com.

Jika saya banyak menerangkan mengenai trafficwave di situ, di sini pula saya cuba memberikan panduan am kepada mereka yang ingin buat duit di internet melalui pemasaran emel. Selain itu saya juga cuba menyampaikan news daripada trafficwave dari semasa ke semasa sebagai perkongsian bersama. Oleh itu saya membuat blog ini supaya semua penerangan mengenai trafficwave boleh di buat di sini.

Memandangkan saya merupakan pengguna autoresponder trafficwave, maka saya akan lebih bercerita mengenai trafficwave di sini. Walaupun saya juga merupakan pengguna imnicamail dan autoresponder tempatan iaitu emelmatik. Saya akan berkongsi mengenai faedah-faedah yang boleh di perolehi apabila menggunakan trafficwave sebagai autoresponder.

Mengapa anda harus menyertai trafficwave ? untuk pengetahuan anda harga untuk melanggan trafficwave ini adalah USD17.95 sebulan dan ia akan tetap walaupun bilangan subscriber anda bertambah. Ia berbeza dengan perkhidmatan autoresponder lain dimana yuran akan bertambah apabila bilangan subscriber anda bertambah. Ini bermakna semakin banyak potensi keuntungan yang anda perolehi maka semakin tinggi juga yuran yang akan anda tanggung. Dari segi Ciri-cirinya, ia adalah sama dengan perkhidmatan autoresponder lain.

 Sekian untuk kali ini, berjumpa pada post akan datang.

Alatan Keusahawanan Internet Yang Disarankan :

No comments:

Post a Comment

5 Post Popular