Pages

The Most Popular Traffic Exchange

Thursday, October 2, 2014

Mengapa anda undi Trafficwave

Mengapa anda undi Trafficwave

Salam hormat daripada pemasarantrafficwave.

Ada seorang kenalan memberitahu saya aweber dan getresponse jauh lebih baik berbanding dengan Trafficwave. Sahabat tadi mempersoalkan mengapa saya begitu setia bersama dengan Trafficwave Autoresponder. Saya ada jawapan tersendiri sebab saya setia bersama dengan trafficwave. Saya tidak dapat menafikan aweber dan getresponse begitu popular di kalangan usahawan internet. Kepopularaan itulah yang sebenarnya menyebabkan kedua-dua autoresponder ini dipandang semakin bagus berbanding dengan trafficwave.

Ini pula alasan saya sebab saya setia kepada Trafficwave.

1. Yuran langganan trafficwave tetap kekal iaitu $17.95 walaupun bilangan subscriber berkembang dari semasa ke semasa. Pendek kata, berapa ramai subscriber saya, bayaran yang dikenakan tetap sama. Ia berbeza dengan aweber dan getresponse. Apabila bilangan subscriber bertambah ketahap tertentu, yuran bulanan juga akan bertambah. Jika sales menggalakkan setiap kali blast email kepada subscriber tidak mengapa tapi jika sebaliknya, ia akan menjadi beban kepada pemilik akaun autoresponder tersebut.

2. Pengguna Trafficwave akan menggunakan Trafficwave autoresponder secara percuma jika mempunyai 3 orang downline. Jadi tidak perlu risau lagi kad debit kena potong setiap bulan. Minta sahaja pengurusan Trafficwave potong daripada komisyen yang diperoleh. Saya tidak pasti dengan aweber dan getresponse sebab tak pernah guna lagi.

3. Dari segi program affiliate, Trafficwave bayar sehingga 10 level. Ini memberikan peluang kepada ahli Trafficwave untuk menjana pendapatan sebanyak mungkin sehingga $84k sebulan, mengikut usaha yang dilakukan oleh setiap ahli.

4. Trafficwave mempunyai fungsi autoresponder yang tiada cacatnya. Saya boleh mengumpul subscriber, boleh hantar emel kepada subscriber pada bila-bila masa sahaja yang saya mahu.

Empat perkera di atas menyebabkan saya memilih autoresponder Trafficwave. Jika keempat-empat perkara ini menarik perharian anda, sila ikut bersama kami. Terima kasih.

Alatan Keusahawanan Internet Yang Disarankan :

No comments:

Post a Comment

5 Post Popular